Äntligen :D

Nu har jag ätnligen fått en iPhone 4 och jnu har jag äntligen fått tillbaka lusten för att blogga. Det här är lycka på hög nivå.

Just nu sitter jag på tåget till Stockholm och det här är sista gången jag sitter på tåget för att åka och jobba i vaxholm, i allafall för det här året. Tänk att det har gått så himla fort. Jag kommer ihåg när det bara hade gått någon vecka och jag trodde jag skulle avlida. Men nu är det endast en dag kvar och det känns underbart. På söndag är det personalfest med alla som jobbat på hotellet i sommar och det ska bli jättekul. Har fått höra genom lite skvaller att det kommer bjudas på "fångarna på fortet" ute på kastellet, samt middag i badholmen. Så på söndag har jag något att se fram emot.

Idag fyller min lilla vän Anna 20 år :D Grattis till dig vännen, nu är du äntligen Vuxen på riktigt. På lördag ska vi fira dig med ett jävla party och det kommer bli ett minne för livet.

Jag kom på att det bara är 5 dagar kvar tills jag sitter på ett plan ner till Magaluf med Victor och Sara, det är helt galet att tiden går så fort. Och gud vad jag börjar få resfeber, men det är naturligt så...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det blir filmmys och trevligt sällkap. Sen ska jag åka ut till Vaxholm och sova så jag är utvilad och pigg till min sista dag på jobbet. Inga sura miner då inte hihi.

Ha det bra tills vi hörs igen , pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0