Äntligen'

Äntligen har jag fått ingång mitt internet :D Är så jävla glad, har inte kunnat blogga eller vara social på något sätt förns nu.

Det har hänt mkt sen jag bloggade sist, jag har åkt tillbaka till stockholm efter en grymt trevlig helg i köping med lite fest. Och det var en grym fest faktiskt, tack alla som kom och deltog. Hann även med lite filmmys med några vänner dagen efter vilket var nice.

När jag kom fram till stockholm träffade jag på Daniel och hans kusin. Vi tog sällskap till tekniska, trevligt att ses igen :) Sen åkte jag ut till Vaxis och intog sängen för att slockna direkt.
Här i Vaxholm har jag bara hunnit med att jobba hittills, men idag är jag ledig :) Jag ska nog ta och kolla på massa filmer eller nåt, vi får se.

För övrigt har jag fått reda på de mest chockerande sakerna idag, och det kan jag säga, när man blir riktigt chockad då blir man verkligen det. Förstår mig inte riktigt på vad som kan flyga i människor och vad de kan göra egentligen... Helt sjukt.


Mer hade jag inte att säga för stunden, Kommer säkert med fler inlägg under dagen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0