Glädjerus'

Det kom nyss ett rejält glädjerus till mig :D
Vet inte riktigt varför men det är väl bara att vara glad för det.. Har jobbat idag, och det gick väldigt bra, första gången på luckan, viket var nice. Jag grillade även min fösta tonfisk någonsin idag, och den var enligt fransmännen perfekt tillagad ;)

Har även lagat mat åt självaste Jerry Williams idag och hans vänner "The Boppers" och Jerka sa personligen att det här var riktigt bra mat, som sagt bara att tacka och ta emot. Imorgon jobbar jag igen sen dags för 2 dagar hemma i Köping.

Jag får ut pengar på min försäkring, angående stölden på min mobil i fredags, så ska nog ta och köpa mig en ny iPhone 4 lite senare :)

Bjuder på min älskade favorit låt här ikväll bara för att den triggade upp glädjen i mig :D
Nu ska jag se på en film och sen sova, puss <3


Kommentarer
Postat av: pappa

hoppas du ej misstycker att även jag läser din blogg men tycker de e skoj.de va roligt med lite kändisar på haket oxå.rätt bra ersättning för mobilen blev de ju trots självrisken på 1200:-



hare bäst vi ses

2010-08-09 @ 23:46:11
Postat av: Cina

Ohhh va roligt när allt bara går som man vill.

Inte illa att ha lagat mat till Jerka och han vart nöjd oxå.

Du är verkligen duktig som har rott denna sommar i land nu.



2010-08-10 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0