God natt'

Mitt i natten är jag fortfarande vaken och bloggar. jag har spenderat den största delen av min dag vid datorn, vilket jag var tvungen till för det spöregnade ute och det finns inte så mycket annat att hitta på här. Men men, det har varit en lugnt och skön dag.

Jag insåg just för en stund sen att det kommer bli en riktigt rolig tid när jag slutar jobba här. För jag fick ett samtal av Natalie såhär lite på kvällskvisten och vi har lite planer på att åka ner till Kalmar den 20e augusti och träffa på en gammal vän till oss båda sen umgås med storesyrran Jessie. Det kommer bli grymt om vi nu kommer iväg. Sen har jag bokat in en resa till Magaluf med mina kära vänner Sara och Victor, och det kommer bli awesome, den 31a drar vi iväg och är borta en vecka. Sen har jag även planer på att kanske åka till Frankrike i slutet av september, men vi får se om det blir Frankrike eller England. Någonstans drar jag iaf och det kommer bli nice vart det än slutar :)

Nog om mina framtidsplaner, imorgon ska jag ta mig en sovmorgon, sen ta och fixa i ordning mig lite och sen åka in till stan. Tänkte gå i lite affärer, fast vi får se om jag orkar. Något jag iaf har bestämt att jag ska göra är att ta en fika med Daniel, vilket kommer bli supertrevligt :D Något annat tror jag faktiskt inte att jag ska göra imorgon, bara slappa och ta det lugnt , sen är det dags för jobb igen onsdag och torsdag. På fredag kanske Natalie kommer hit och festar lite med mig, om det blir så, ja då kommer Stockholm få akta sig för oss ;)

jag ligger och lyssnar på den här underbara låten nu när jag skriver, och remixen är helt sinnessjukt bra, gillar ni låten ? Den är awesome!!

 Nu tänkte jag släcka lampan och sussa så sött, men vi hörs imorrn :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0