My day'

Ligger här i sängen och ska snart sova, försöke blogga från mobilen men gick inte så bra :/ Daniel du får hjälpa mig juuu!!

Idag var jag som sagt inne i stan några timmar, träffade Daniel och tog en fika. Verkligen kul att kunna sitta ner och prata lite skit istället för att bara ses i all hast. Jag hann även med lite shopping. Köpte en skitsnygg jacka från Zara, en tröja från JC och ett par nya Calvin Kleinisar. Bild på allt utom jackan kan ni se här nedanför , jag fick ingen bra bild på den så det får bli en annan gång. Jag tycker det är riktigt kul att shoppa underkläder faktiskt, och jag har blivit väldigt kräsen på den fronten. För jag har bestämt att det bara ska finnas märkeskallingar i min garderob haha man vet ju aldrig när man får chansen att visa upp dem ;)

Köpte även Aftonbladet idag och hittade en artikel om det tragiska som hände i Arboga för några dagar sen, och ja, vad ska man säga. Jag kunde aldrig tro att något sånt skulle flyga i en sån person, helt sjukt faktiskt... För de som inte vet vad jag snackar om så får ni leta upp det i närmaste tidning, inget jag känner för att snacka om faktiskt..

Nu ligger jag iallafall i min säng här ute i Vaxholm, eller jag sitter väl egentligen. Har precis kollat klart på filmen "Rädda menige Ryan" Har alltid velat se den men har inte riktigt haft tillfället. Och jag ska väl erkänna att det fälldes några tårar där på slutet. Tänk allt hemskt som hände på den tiden egentligen, och hur många som miste sitt liv på grund av en mans tankar. Det är helt ofattbart.

Men nu ska jag inte vara så känslig. Jag har sökt jobb idag föresten, behöver ju något efter min Vaxholmssommar. Så har sökt jobb på ett Café här i Stockholm på söder. Nu gäller det bara att snart leta bostad, om jag nu vill fortsätta bo kvar i storstan. Vi får se hur det blir med den saken.  Först ska jag iaf hem till Köping ett tag, har bestämt mig för att verkligen satsa på att ta mitt jävla körkort nu, så hoppas att jag har det innan vintern kommer ;)

Dags att sova nu, imorrn ska jag jobba så måste vara något utvilad, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0