Back from hell'

Tillbaka efter några dagar... Har inte vart på blogghumör de senaste dagarna känner mig inte så himla stabil just nu faktiskt. Jag vill verkligen hem och stanna där, dra täcket över huvudet och känna mig säker. Det är så mycket som händer nu och det är otrolig blandning som jag inte orkar med...

Till att börja med så har min mobil blivit stulen igår, mitt framför näsan på mig. Nån liga som härjar runt i sthlm och stjäl mobiler. De har varit fler än jag som blev av med sina just där just då igår. De är väldigt professionella så akta er.. Mitt liv fanns i den där telefonen, visst man kan vara beroende av sin telefon men jag vr mer än beroende. Allt fanns där, ALLT!! Ärligt talat vet jag inte hur jag ska klara mig utan den.

Det fanns lite fler tråkigheter från gårdagen, träffade på personer jag inte trodde fanns kvar i mitt liv längre men nu vet jag inte mer. Jag vet inte vad jag ska känna, tycka eller göra längre. En sak måste du förstå, vill du vara en del av mitt liv igen, då får du visa det, jag kan inte gå runt och hoppas längre. Jag mår inte bra av det... Men igår visade du i alla fall något väldigt fint.

Jag har så mkt i mitt liv just nu som sagt, känns som det bara är problem, men är det verkligen problem, jag känner ibland att det bara är jag som gör det till problem. Hur länge orkar man bära på sina hemligheter? Det är slut med det nu, jag orkar iaf inte mer.


Jag hade otroligt roligt igår trotts allt, Natalie och Jenny, ni är guld värda <3
Bjöd hit dem nu i helgen för att umgås och gå ut och släppa loss, och det var precis vad vi gjorde. Jag visade dem lite av Vaxholm, sen hamnade vi nere på Kabyssen och tog en öl. In till stan sen och det var en otrolig upplevelse, det ekar fortfarande i mitt huvud från den stunden just när jag öppnar dörrarna och säger: Ladies, Welcome to Paradise!! <3  Bussresan hem var väldigt väldigt rolig. Mkt samtal med rysk brytning och sen en god morgon väckning av en busschaufför, vi hade kul! Och det var det jag behövde, så jag tackar igen för en otroligt lyckad kväll trotts allt annat skit. Ni sätter verkligen guldkanten på mitt liv <3

En bild från kvällen fick jag tag på och tänkte lägga upp, man nästan ser hur vi trivs där, god natt folk imorgon jobbar jag 3 dagar sen är jag ledig och ska ta tag i mitt liv igen, precis där jag lämnade det, i Köping. puss


Kommentarer
Postat av: jen

dasvidaniya!

2010-08-07 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0