Back in business'

Yes, nu har jag kommit in i bloggträsket igen, vi får se hur länge det håller. Jag ska iallafall försöka så länge jag tycker det är kul.

Det är mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden, jag har blivit stor och tagit studenten, direkt efter det en massa småjobb och nu ett fast jobb hela sommarsäsongen ute i Vaxholm. Så jag har även flyttat hemifrån lite halvt också Yey'

Idag har jag hunnit med lite saker även fast jag inte gjort så mycket. Jag var inne i city och provfilmade för en reklamfilm åt Wolksvagen, det finns inte så mkt mer att säga om det än att vi får se om det blir något. Sen har jag bättrat på brännan här ute i Vaxholm, tänker inte vara blek hela sommaren för att jag står i ett kök den största delen.

Nu ska jag faktiskt ta och sova snart, det är ju en ny solig dag imorgon, Tills vi hörs igen, puss :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0