Back to work'

Det känns som att det var ett tag se jag uppdaterade och det var ju också så. Jag har haft lite annat för mig och hari nte riktigt hunnit med. Jag har varit hemma i lilla Köping och hälsat på nu när jag varit ledig. Det var trevligt att träffa alla igen, och i helgen åker jag tillbaka igen. Nu sitter jag i en mysig liten kupé på väg till sthlm och Vaxholm.

Igår var jag med lina på lite äventyr och jag fick med mig den här snygga tavlan hem. Jag tyckte den var så där extra förförisk och lite sexig så den skulle jag ha. NU hänger den ovanför min säng och gör sig snygg.

Grrrr, säger jag bara ;)

Nu ska jag bara ta och softa lite tills jag kommer fram till det andra boendet @ Vaxholms hotell. Ni får ha det så fint så hörs vi senare ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0