"Det lilla äcklet"

God kväll, nu ligger jag här i sängen igen och ska snart sova tror jag, eller kolla på film. Dagen har varit ganska tråkig, inte så slitsam utan bara dryg... "Det lilla äcklet" har börjat irritera mig mer och mer nu. Idag försökte han leka boss över mig som om han skulle bestämma vad jag skulle göra, då blev jag nästan förbannad, men lyckades sansa mig till slut.

Jag fick även ett väldigt trevligt samtal idag från Holger. Holger berättade något riktigt kul för mig och jag kan väl säga såhär, nästa veckan kanske jag gör en blixtvisit till Danmark. Mer om det när det blir spikat om det nu blir så.....
 jag tänkte faktiskt fatta mig såhär kort ikväll, hat lite ont i huvudet så orkar inte mer nu. vi hörs imorrn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0