My loneliness is killing me'

God kväll, Nu ligger jag på sängen ännu en gång här ute i Vaxholm. Inte för jag vill utan för jag måste (It's all about the money). Men jag ska inte klaga, jag har själv valt det här.

Idag har jag legat ute i solen hela förmiddagen, riktigt skönt att få sola lite som omväxling till det varma instängda köket. Jag har även hunnit med en runda i city, käkade lite gott och varit på bio. Eclipse, ganska bra faktiskt, trots allt. När första filmen kom så kände jag att ja inte pallade med nån töntig vampyrfilm och jag har alldrig gillat det temat över huvud taget. Men sen har jag bara varit tvungen att se filmerna och ja, de funkar.

Som sagt så ligger jag här ensam i min säng, det är ganska tråkigt, nästan för tråkigt. Tur att man har internet och msn så man kan vara lite social med folk man tycker om...
Jag ska ta och kolla lite på serier nu en stund och så får vi se, jag kanske slänger iväg ett inlägg senare inatt :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0