Natt'

God kväll, nu ligger jag här i min säng ute i Vaxholm. Tyst men ååh så skönt att få vara ifred. Jag har nyss kollat på filmen "Farsan" Alla har sagt att den skulle vara så himla bra, och ja det var den faktiskt, en riktig feelgood film :D

Imorgon blir det att gå upp tidigt och slita i köket, men men jag får lön och jag är glad för det...
Har väl inte så mkt mer att säga, förutom att kvällen bjöd på intressanta "nyheter" hehe

God natt alla! puss och kram

Just ja, jag glömde berätta att jag var på stan och klippte mig idag, snyggt? ;)
För övrigt så blev 2 män rånade och skjutna i axeln respektive armen just där bakom mig där jag sitter på bilden, det var en timme efter bilden togs. Jag är glad att jag tog det tåget som jag tog om jag säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0