Parteeey'

God eftermiddag babes :D

Just nu är jag hemma i köping, och stannar 3 dagar , sen tillbaka till Stockholm men nog om det. Snart kommer det hit lite folk och det ska bli nice, lite party och så ska bli riktigt trevligt. Vi får se om vi drar ut senare på krogen, de har ju ändå öppet ikväll ;)

Har precis gjort mig en svalkande god drink med flädersaft som bas, mums. Vill bara vrida fram klockan lite så det snart händer något här. På tal om klockor, jag hämtade ut min nya MKT snygga klocka idag. Dyr men åååh så snygg, märket SAS - Scandinavian airlines. Inspirerad av mätinstrumenten på ett flygplan.

Vad ska ni göra ikväll, jobba eller kanske också släppa loss lite?
Tycker att ni är lite snåla med kommentarer här, det är inte okej, för jag vet att det är en bra skara människor som läser min blogg, kom igen släng iväg en kommentar.

Puss hej, hörs senare ikväll ^^

Här nedanför ser ni min nya älskling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0