Rix FM'

God kväll mina kära. Just nu sitter jag här på mitt rum efter en ganska lugn arbetsdag, har fått både bra och dålig info idag. Vi börjar med det dåliga.

Jag kommer inte åka till Danmark i veckan och detä r ju lite tråkigt, men fick ett samtal om att jag tyvärr inte var bäst av de 5 som det stod emellan. men men, har fortfarande ett av mina sidoprojekt kvar att hoppas på. Istället kommer jag iaf åka hem till Köping onsdag till fredag kväll så det blir trevligt.

Det roliga som hände idag var att jag stod och lyssnade på radio i köket, på Rix fm, och det var en tävling där man skulle skicka in en bild för at vinna biobiljetter. Temat var: Ta på dig ett plagg från det motsatta könet. Jag visste på en gång vilken bild det skulle bli och messade in den på en gång. Några timmar senare blir jag uppringd av Jeanette på Rix fm semester och får vara med i sändning och berätta om bilden. Det var skitkul och jag vann biobiljetter. Såhär såg bilden och texten från deras blogg ut.


Fredriks Fräcka Flickor Fick Första Priset - Biobiljetter

Det var allt för mig ikväll, nu ska jag koppla av och snart sova lite. hörs imorrn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0