Spontant'

Tjoho!
Igår blev det en spontan festkväll. Victormin gamla klasskompis ringde upp mig och drog med mig på inflyttningsfest sen vidare till krogen. Det var sjukt trevligt och det var precis vad jag behövde. Trots att kvällen bjöd på några idioter så var det mesta delen en trevlig kväll :) Tack Victor det måste vi göra om.

Ikväll är det bara på't igen. Sitter här hemma hos min kära vän Natalie och har nyss käkat med La Familia, "min andra familj helt enkelt". Trevlig iddag och underbart sällskap med lite olika viner. Jag och Natalie ska snart sätta oss i en taxi på väg till lite förpärla. Där tråffar vi lite trevligt folk som man har saknat den senate tiden. Sen drar vi ut på krogen och har förhoppningsvis sjukt kul.

Imorgon ska jag bara chilla och ta en bakisdag, sen på kvällen ska jag åka tillbaka till Vaxholm och jobba måndag-Tisdag. Sen får vi se om jag åker till Danmark i tre dagar. Men vi får se nästa vecka. :D

Jag hoppas att den här kvällen blir rolig för jag har offrat mkt för att stanna kvar i Köping ikväll, hade egentligen lite andra planer, men de kommer tillbaka, och vi ska ha jättetrevligt den dagen :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0